قبله عشق

شکر خدا را که در پناه حسینیم، عالم از این خوب تر پناه ندارد

قبله عشق

شکر خدا را که در پناه حسینیم، عالم از این خوب تر پناه ندارد

قبله عشق

زندگی به خون وابسته است و پیکر تاریخ بی خون خدا مرده ای بیش نیست و سر مبارک امام شهید بر فراز نی رمزی است میان خدا و عشاق ؛ یعنی که این است بهای دیدار .
"شهید سیدمرتضی آوینی"

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

حضرت عشق

سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۹ ق.ظ

                                 

                                               جمال چهره تو، بیانگر احسـن الخالقین است.

۹۲/۰۵/۲۹

نظرات  (۲۳)

بر رخ خامنه ای سید خوبان صلوات
بر جمال خوش این ماه خراسان صلوات
بر همه دشمن او لشکر دشمن لعنت
بر قد وارث آن پیر جماران صلوات

اللهم احفظ قاعدنا الخامنه ای
پاسخ:
اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۹ بهنام اشرفی

رهبر من نور چشمان من است
عشق او آیین و ایمان من است
ذوالفقار حیدری در دست او
طاعتش میثاق و پیمان من است
سیدی از نسل پاک فاطمه(س)
هم ز نسل شیر یزدان من است
در ولایت وارث آل نبی (ص)
جانشینی از امامان من است
همچو مه تابد به قلب شیعیا ن
نائب خورشید پنهان من است
در هدایت سوی حق آرد مر ا
این هدایت سمت قرآن من است
دوستانش دوست می دارم همی
دشمن او دشمن جان من است
آنکه مهر او ندارد در وجو د
بی گمان همکیش نادان من است
در سخن چون ابر می بارد به دل
در کویر خشک باران من است
در حضورش موج دریا دیده ام
در کلامش راحت جان من است
در نگاهش غرق دریا می شو م
واژه هایش در و مرجان من است
قلب تارم را صفایی می دهد
جامع فکر پریشان من است
من مرید آن دل وارسته ام
او مراد و پیر عرفان من است
بوی یوسف می دهد پیراهنش
گرچه خودیعقوب کنعان من است
من چو سنگم او چو کوه بیستون
من چو مورم او سلیمان من است
من چو بلبل او چو باغ پر زگل
من چوبرگ او سرو بستان من است
نام او ورد زبانم روز و شب
عشق او درد است ودرمان من است
آرزوی دیدنش دارم به دل
در فراقش شهر زندان من است
ای خوش آن روزی که بینم رهبرم
ساعتی در خانه مهمان من است
هرگز ای یاران دعایش می کنید
شب نمازش ذکر یاران من است
روی خوبش با دو چشمت دیده ای
چهره اش چون ماه تابان من است
غرق دریای تهاجم را چه غم
ناجی کشتی ز طوفان من است
گر چه دشمن نقشه ها دارد بسی
حامی او حی سبحان من است
در امانت او ‹‹ امین ›› انقلا ب
در شجاعت شیر میدان من است
راه او باشد ره پیر خمین (ره)
رهرو راه شهیدان من است
افتخار ما بود ‹‹ سید علی ››
سرور من جان جانان من است
چون فقیه وعالم است ودین شناس
مرجع تقلید دوران من است
روز ششم ماه تیر از سال شصت
رهبرم جانباز ایران من است
ای خداوندا نگهدارش تو با ش
چون دعای او نگهبان من است
شعر امروزم که وصف رهبر است
بهترین اشعار دیوان من است
پیروانش نی به پاکستان و هند
درفلسطین است و لبنان من است
گوئیا مهدی(عج) چنین گوید که او
بهترین اصحاب و یاران من است

سلام

به ما هم سر بزنید منتظر نظرتان هستم

پاسخ:
سلام
ما که سر زدیم!
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۵۷ بچه مسلمون

سلام.

به ما هم یه سر بزنید.

یه شعر گذاشتم نظرتون رو بذارید.

اکه خواستین می تونیم تبادل لینک کنیم

پاسخ:
سلام
چشم...
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۰۵ سجاد عسکری
اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
خیلی متن زیبایی بود...
فتبارک الله احسن الخالقین
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۲۷ در راه مانــــده...
هر شاه وزیر راه یابی دارد،
هر فرقه برای خود کتابی دارد،
تبریک به صاحب الزمان "عج"باید گفت،
از اینکه چنین نائب نابی دارد....

با افتخار لیست دوستان پلاک عاشقی مزین شد بنام:
*قبله عشــق*

موفق باشید. التماس دعا
پاسخ:
سلام

باعث افتخارمونِ، شما هم لینک شدید.

یاعلی
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۴۲ سمیه ناصری
عالی بود.....به حق احسن الخالقین برازنده ایشونه

با سلام

به وبلاگ حقیر سر بزنید و 2 نامه را که نوشته ایم در صورت امکان امضاء کرده و به دیگر دوستان فضای مجازی نیز اطلاع دهید که امضاء کنند. نامه اول خطاب به دکتر احمدی نژاد و تقدیر از زحمات 8 ساله ایشان می باشد. نامه دوم خطاب به رییس قوه قضائیه در راستای محاکمه فتنه گران دروغگوی سال88 و دشمنان رای ملت می باشد که متاسفانه 4 سال است به دلایل نامشخص به تاخیر افتاده است. منتظر حضور و همکاری شما 

۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۳۰ محدثه نیک سرشت

جزئیات چشمان تو، کلیّات زندگی من است....

سلام
طراحی وبلاگتون آرامش بخشه

هر روز سر میزنم....
پاسخ:
سلام

خدا را شکر...

باعث افتخاره
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۴۳ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
خدا قوتــــــــ
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
التماس دعا
یازهرا کربــــــ بلا انشاالله
اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۴۵ میلاد علیدوست

لطفا سیب زمینی نباشید@#$
در خدمتم
پاسخ:
سلام
چشم...
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۴۷ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
نیست برلوح دلم جز الف قامت یــــــار..

سلام
بسیار زیبا نوشتین.


اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
سلام
ممنون
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۲۹ بنت الهدی حسینی

اللهم احفظ لنا قائدنا الخامنه ای

اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای

تونباشی چه امیدی به دل خسته من.......

شکرخدا را که در پناه حسینم...
پاسخ:
عالم از این خوب تر پناه ندارد...
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۸ رضا طاهری پور
سلام.
خداقوت چه فضایی خوبی دست و پا کردید
در صورت تبادل لینک با ما خبر دهید
http://ansariyoon.mihanblog.com/ (پایگاه اطلاع رسانی هیئت انصارالمهدی.عج.)
mohammad-kaviyani.ir(تارنمای تخصصی ذاکراهل بیت محمد کاویانی چراتی)
http://ashabekahf313.mihanblog.com/ (اصحاب کهف.بروبچه های انصارالمهدی.عج.)
درخدمتیم
سر خم می سلامت شکند اگر سبویی...
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۳ بهنام اشرفی

خب یه بار که سر نمی زنن

من هر روز سر میزنم

پاسخ:
منم هر روز به شما سر میزنم
نه یک بار چند بار....
بیمار خنده های تو ام
بیشتر بخند..
این همه ماهواره حریف ماهپاره ما نمیشوند. . .
۰۱ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۳ المرأة الریحانه
احسنت..
عالی بود!کلی لذت بردیم.
پاسخ:
سپاس
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۳۲ پلڪــــ شیشـہ اے

سلام علیکم

همین طوره

نفس هستند ایشون ...

 

پاسخ:
علیکم سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">