قبله عشق

شکر خدا را که در پناه حسینیم، عالم از این خوب تر پناه ندارد

قبله عشق

شکر خدا را که در پناه حسینیم، عالم از این خوب تر پناه ندارد

قبله عشق

زندگی به خون وابسته است و پیکر تاریخ بی خون خدا مرده ای بیش نیست و سر مبارک امام شهید بر فراز نی رمزی است میان خدا و عشاق ؛ یعنی که این است بهای دیدار .
"شهید سیدمرتضی آوینی"

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

جاماندم

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ
بسم رب الحسین علیه السلام

سلام
بازم جاموندم، زائرین پیاده روی اربعین آقا دیگه یواش یواش همشون دارن میرن.
محرم و صفر امسال هم داره تموم میشه بازم جاموندم.
نمی دونم کی برات من امضا میشه...
فردا هم قراره از خانوادمون 3 نفر برن، خوشا به سعادتشون...مخصوصا خواهرزاده 11ماهم که سالروز تولد یک سالگیش انشاالله پیش اربابشه...خوش بحالت عزیز دلم...
احساس میکنم هرکی اربعین قسمتش کربلا بشه آقا مخصوص اونو میخواد...
انشاالله یه روز هم آقا ما رو بطلبه...
از همه دوستانی که زائر هستند التماس دعای ویژه دارم.
انشاالله سفر خوبی داشته باشید.

التماس دعا
۹۲/۰۹/۲۲

نظرات  (۱۱)

 اللهم ارزقنا زیارت الحسین(ع) ...
۲۳ آذر ۹۲ ، ۰۱:۱۲ دیدگاه نو (رمضان نیا )
سلام
خدا رو شکر آهنگ رو پیدا کردید
فکر نمیکردم رو سایت گذاشته باشه
تشکر از اینکه لینک اش رو به من هم دادید
اگر هم دیر شد و نتونستم فایل رو برسون عذر خواهی
بعد یادواره بشدت مشغول درس برای ارشدم . شرمنده . التماس دعا
پاسخ:
سلام
فکر کنم تازه گذاشته بودند.
خواهش میکنم.
انشاالله موفق باشید و ارشد عالی داشته باشید.

بعضی وقتا همینجوری پاسپورت خاک گرفته‌ام و میارم و به ویزای عراق نگاه می‌کنم

چشمم به تاریخش که می‌افته....

به نام الله
سلام علیکم
اللهم الرزقنا زیارت الحسین
خسته نباشید در ضمن بروزیم با طرح 
ورزش ایرانی به جای ورزش غربی
خوشحال می شیم اگه بیای و انتقاد کنید
یا علی
۲۵ آذر ۹۲ ، ۱۴:۴۵ سمیه ناصری
باز همه رفتن و ما روسیاها موندیم
:(((((((
سلام...

همین الان....


۲۵ آذر ۹۲ ، ۲۰:۲۴ حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
سلام
با مطلب (افسانه جومونگ و امام حسین ع ) به روزیم و
منتظر نظرات زیبای شما هستیم
با تشکر
من هم جامانده ام چه کنم بادردهجرانم
بامطالبی ازشهیدان بروزیم
سلام...

 اگر هوای شورش  داری...بسم الله

http://zareh.blog.ir/post/259

یا علی

۳۰ آذر ۹۲ ، ۱۲:۰۴ زمــــ ـان فرج
التماس دعا
[گل] الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم [گل]

حسین جان

همه دارند به پابوسی تو می آیند

طبق معمول من بی سر و پا جاماندم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">