قبله عشق

شکر خدا را که در پناه حسینیم، عالم از این خوب تر پناه ندارد

قبله عشق

شکر خدا را که در پناه حسینیم، عالم از این خوب تر پناه ندارد

قبله عشق

زندگی به خون وابسته است و پیکر تاریخ بی خون خدا مرده ای بیش نیست و سر مبارک امام شهید بر فراز نی رمزی است میان خدا و عشاق ؛ یعنی که این است بهای دیدار .
"شهید سیدمرتضی آوینی"

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

تی تاپ در ازای لب تاپ

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲، ۰۵:۳۹ ب.ظ
"بسم الله الرحمن الرحیم"

سلام
امروز اولین روز اجرای توافق بسیار غرورانگیز!! ، امیدبخش!!! ژنو بود، که به لطف آقای شاه کلید، در دولت تدبیر و امید!! کلید زده شد. عجب توافقی واقعا باعث افتخاره! تموم مهره های اصلی هسته ای مون رو پلمپ کردند به ازاش می خوان بعد اینکه براشون ثابت شد که ما دیگه کارهای هسته ای که توافق شد نمی کنیم اون 4میلیارد دلار رو تو چند قسط که پول خودمونه بهمون بدن، یه حسی الان بهم میگه  4میلیارد دلار رو هم عمرا اگه اون آدمای دروغ گوی شیطان صفت بدن!
آقای صالحی هم که امروز برگشته میگه ما اصلا به 20درصد نیازی نداشتیم! آره...شهیدشهریاری رو به خاطر هیچ و پوچ شهیدش کردند. شهید احمدی روشن خوش بحالت که نیستی باز خونِ دل بخوری بخاطر این کارها.

(+)دهان ما پـــلــپ نمی شود

این هم تصاویر پلمپ کردن سایت نطنز

 



۹۲/۱۰/۳۰

نظرات  (۱۰)

۳۰ دی ۹۲ ، ۲۳:۱۵ رضا تائب
"دهن ما پلمپ نمی شود"
+++++
میگفت شهید شهریاری محاسبات غنی سازی 20%انجام داده و قرار بود در نطنز آزمایش شود. همان دفعه اول اورانیوم غنی شده 5% که وارد سانترفیوژها شد، بی کم و کاست اورانیوم غنی شده 20% خارج شد. دوربین های آزانس درحال تصویر برداری بودند. بعدها ناظران فنی آژانس باور نمی کردند که بار اول ایران موفق شود و می گفتند که شما در محل دیگری آزمایش می کنید و در نطنز اجرا! همین شد که شهریاری بی گناه هدف اول ان ها شد فقط میتونم بگم شهدای هسته ای شرمنده ایم!!!
ازلبو_فروش وقتی لبو را می‌خریم، تاآخرین لقمه لبو از حلقوم‌ مان پایین نرفته، پولش را می‌گیرد یعنی معامله نقد در برابر نقد. او به هیچ‌وجه حاضر نمی‌شود شما 500 تومان لبوی او را بخورید و فقط 50 تومان بدهید و برای بقیه بگویید باید در دراز_مدت طوری کار کنی تا رضایت مرا جلب کنی، آنگاه اگر از تو راضی شدم بقیه 450 تومان را می‌دهم!!!!! رونوشت به برخی دیپلمات های کارکشته !!!
وجودم را
از عروج شما دارم ....
 فقط شرمنده ایم ....

۰۱ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۵۷ تـــا به تـــا
خدایا اگر دستبند تجمّل، نمی‌بست دست کمانگیر ما را
کسی تا قیامت نمی‌کرد پیدا، از آن گوشه کهکشان تیر ما را
ولی خسته بودیم و یاران همدل، به نانی گرفتند شمشیر ما را
ولی خسته بودیم و می‌برد توفان، تمام شکوه اساطیر ما را

داستان داریم با این یله ها.
این پولی که آمریکا میخواد بده بصورت صدقه ای، قطره ای است از طلب ما تازه هفت میلیارد بوده که با رندی کردنش 4تا اون هم قسطی!
پاسخ:
واقعا باعث تاسف...
این چیزی نیست که بایدباشه...
خدایا؛خودت کمک کن
مهره های اصلی  هم مثل دهن ما پلمپ شد!
پاسخ:
دهان ما پلمپ نمی شود...
شهید آوینی ره:

سَر" آن است که در طریق وصال به باد رود و " جان" متاعی است که هم او بخشیده است تا به بهای آن لقایش را باز خریم، و سّر آن که خون مقتول عشق را ثارالله گفته اند نیز در همین جاست.
سلام

با همه اعصاب خوردی که این روزا دارم عارضم خدمتتون که نطنز همش پلمپ نشد.
ارتباط بین آبشارها پلمپ شد!

دهان ما پلمپ نمیشه و باید به مردم حقیقت رو بگیم ولی باید درست و با دلیل بگیم.

یاعلی
پاسخ:
سلام

ممنون از حضورتون

یامادر سادات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">