قبله عشق

شکر خدا را که در پناه حسینیم، عالم از این خوب تر پناه ندارد

قبله عشق

شکر خدا را که در پناه حسینیم، عالم از این خوب تر پناه ندارد

قبله عشق

زندگی به خون وابسته است و پیکر تاریخ بی خون خدا مرده ای بیش نیست و سر مبارک امام شهید بر فراز نی رمزی است میان خدا و عشاق ؛ یعنی که این است بهای دیدار .
"شهید سیدمرتضی آوینی"

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

مادرانه

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۵۰ ب.ظ

"بسم الله الحرمن الرحیم"

می گویند دعای مادر اگر پُشت سرت باشد

به جاهای خوب می رسی!

به جاهای خیلی خوووب...

 

قالت: الهی و سیدی اسئلک بالذین اصطفیتهم و ببکاء ولدی فی مفارقتی، ان تغفر لعصاه شیعتی و شیعة ذریتی: پروردگارا! بزرگا! به حق پیامبرانی که آنها را برگزیدی و به گریه‏های حسن و حسین در فراق من، از تو می‏خواهم از گناهکاران شیعیان من و شیعیان فرزندان من در گذری. ذخایر العقبی. ص۵۳.

شکرلله محبت حضرت زهرا رو دارم

شکرلله بهترین مادر دنیا رو دارم...

۹۳/۰۲/۰۴

نظرات  (۱۱)

شکر لله ...

سلام
ممنون ...
شکرخدا...الحمدلله به عددعلم خداوند..
سلام علیکم...
اللهم عجل لولیک الفرج...
تکلیف اول..........
عاقبتتون بخیر......
نگاه خانم همیشه همراهتون.
پاسخ:
انشاالله...
همچنین شما...

سلام قبله عشق!

وبلاگت رو به روز کن دیگه!!! پس تو خونه داری چیکار می کنی؟؟؟؟؟؟!!!

آخرین پستت مال چهاااااااااااار روز پیشه!

بده... زشته.... تو فضای مجازی که نباید مخاطب رو چشم انتظار گذاشت!!!!!!

زودتر مطلب جدید بذار خب؟؟؟؟؟؟؟

راستی باز نیام ببینم نظرمو عین کهکشان راه شیری کردیا!!!!!!!

آفرین!!!

×ای امید کشور... مواظب خودت باش!!!!×

یاعلی

 

 

پاسخ:

سلام star

مشغول مین ترم و نصرالله و......هستم!!!!

باشه، حتما این چند روزه اگه وقت شد و حال داشتم به روز میکنم.

باشه:-)

حتما...تو هم مراقب خودت باش عکاس باشی...

یاحق

خدا رو شکر بخاطر همه ی خوبیهایی که به ما داد
۱۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۱۲ با خـــــدا تــا رهــایــــی...
سلام...
وبلاگ زیبایی دارین...
بهتون تبریـــک میگـــم...
از وب مام دیدن کنید...
با تشــکر....
پاسخ:
سلام
ممنون
انشالله...
۱۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۳۳ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
پیشونی بندهارو با وسواس زیرورو میکرد..
پرسیدم دنبال چی میگردی؟
گفت:سربند یا زهرا!
گفتم: یکیش رو بردار ببند دیگه چه فرقی داره؟
گفت: نه آخه من مادر ندارم.

 
پاسخ:
یامادرسادات
..سلام علیکم...
میلاد امام باقر (ع)وحلول ماه رجب تبریک عرض میکنم...معلمان عزیز روزشون مبارک وزکات علمشون وافر...
لیله الرغائب همه دوستان مجازی را یاد میکنم..دعایی به حال غریب ما لطفا...
اللهم عجل لولیک الفرج.
تکلیف دوم آپ...
عاقبتتون بخیر....
پاسخ:
علیکم سلام
بر شما هم مبارک
اگر لایق بودیم حتما به یادتون هستیم.

خدایاشکرت
۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۱۹ محمد پورمهدی
مادرانه منو تا عرش خدا میبری
مادرانه منو سمت روضه ها میبری
مادرانه دلمو کربلا میبری
 کرب و بلا میبری
پاسخ:
واقعا شعر زیباییست...
کودکانه به تو محتاجم و دستای تو....
مادرم ، قدمهایت را بر روی چشمانم بگذار تا چشمانم بهشت را نظاره کنند …
پاسخ:
زیبا بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">