قبله عشق

شکر خدا را که در پناه حسینیم، عالم از این خوب تر پناه ندارد

قبله عشق

شکر خدا را که در پناه حسینیم، عالم از این خوب تر پناه ندارد

قبله عشق

زندگی به خون وابسته است و پیکر تاریخ بی خون خدا مرده ای بیش نیست و سر مبارک امام شهید بر فراز نی رمزی است میان خدا و عشاق ؛ یعنی که این است بهای دیدار .
"شهید سیدمرتضی آوینی"

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

میلاد امام علی

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۷ ب.ظ

"بسم الله الرحمن الرحیم"

میلاد با سعادت امیرالمومنین علی علیه السلام مبارک

السلام علیک یا اباالحسن و الحسین

 

سلام، شرمنده بابت تاخیرات. این پست  تقدیم به شاه نجف، آقاامیرالمومنین علیه السلام، انشاالله قسمت بشه همچین ایامی نجف عرض ادب کنیم. روز پدر رو هم خدمت پدر عزیزم تبریک عرض می کنم و ممنون از تمامی زحماتش. شادی روح تمام پدرهایی که آسمانی شدند و الان میهمان سفره امام علی هستند صلوات.

از تمامی دوستانی که توفیق شرکت در مراسم معنوی اعتکاف رو دارند التماس دعا دارم.

با صدای تو خدا مدحیه خوانی می کرد

پرده بردار شد و عشق عیانی می کرد

چشم پراشک و دلی شوق زده در آتش

آب با آتش عشق تو تبانی می کرد

شوق دیدار تو باعث شده که ماهی در

آسمان حرمت چشم چرانی می کرد

نفست باد صبا شد همه جا مشک فشاند

پیر هم از نفس عشق جوانی می کرد

کعبه را چاک زدی و به زمین خندیدی

تو گلی بودی که از دل حق روییدی

۹۳/۰۲/۲۱

نظرات  (۱۴)

سلام
عیدتون مبارک....

امام علی علیه السلام فرمودند:

علم; ارثیه اى با ارزش، و ادب; زیورى نیکو، و اندیشه; آئینه اى صاف، و پوزش خواستن; هشدار دهنده اى دلسوز خواهد بود. و براى با أدب بودنت همین بس که آنچه براى خود دوست ندارى، در حقّ دیگران روا نداشته باشى.

أمالى طوسى : ج ۱، ص ۱۱۴

 
.سلام علیکم...
خمـیر خــــاک آدم(ع)  چــون سـرشـــتند      

چو برمیخاست آدم یا عــــــــلی(ع) گفت


  که در روز ازل قـــــالــوا بــــــــــــــلا را     

 هر آنچه بود عالم یا عـــــــلی(ع) گفت

بـه هــــنگــام فـکـنـــدن داخـــل نــــار      

خلیل الله اعظــم یا عــــــــلی(ع) گفت

   عـــــــلی(ع) درخم به دوش آن پیمـبر      

قدم بنـهاد و آندم یا عــــــلی(ع)  گفت



میلاد مولود کعبه مبارک...

دعوتید ...


.
سلام
تبریک ...
سلام
عیدتون مبارک
۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۰۴ ... خادم الزهرا
پیامبر اکرم صلى‏ الله‏ علیه ‏و ‏آله:
هرکه مى‏ خواهدبه «آدم» و علم او و «نوح» و تقواى او و«ابراهیم» وبردبارى او
و«موسى» وهیبت او و «عیسى» و عبادت اوبنگرد،به «على بن‏ ابى طالب» بنگرد.
ارشاد القلوب :ص 217
۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۲۱ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
صبررامعناومفهومی به نام زینب است،احترام عشق هم ازاحترام زینب است،داوری بنگرکه دربیدادگاه شهرشام،باحسین همدست گشتن اتهام زینب است،مشت راکرده گره باهیبت واحساس گفت،این حسین فرمانده عالم امام زینب است.السلام علیک یازینب کبری

 
..سلام علیکم...
شب جمعه ست زیارت عاشورایی ...توسلی...
تکلیف چهارم اپ شد.
دعوتید.
عاقبتتون بخیر.
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۱۵ خـــــادم الرضــــا
ابوتــراب را گفتنـــد: چه کردی که علــــــی شدی؟ … فرمــــــــود نگهبــــان دلــــــــــم بودم…!

به روزم یاعلی

سلام وقت بخیر و ایام بکام، با یه مژده ناب بروزم تشریف بیارید.


۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۵۴ فدیناه بذبح عظیم
سلام و رحمت
خدا را شکر که فرزند اوییم...
سلاااااااام قبله عشق!!! خوبییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه خبرا؟؟؟؟؟!!!!!!
وااااااااای انقدر دلم واسه دانشگاه تنگ شده که نگوووو....
فقط واسه دانشگاه نه،واسه بچه ها هم دلم تنگ شده هاااا!!!
امیدوارم تو و بچه ها هم همین حسو داشته باشین...
اینجا... توی این خاک... دور از وطن... دور از هم زبونا...
کنار مردمی که زبونشون رو نمی فهمم...
خیلی احساس غربت می کنم...!!!!!!
دلم می خواد زودتر آخر هفته بیاد و برگردم پیشتون...
آخه بلیتم واسه آخر هفته هست!!!!
هوای اینجا گرمه و الان که دارم واست نظر می نویسم زیر کولرم!
حتما اونجا خنکه نه؟؟؟؟؟
جای من خالی...
راستی اگه مراسم رفتی جای منم خالی کن و سلاممو به بچه ها برسون و بگو من همش به یادشونم...
از بناهای تاریخی و مکان های دیدنی اینجا عکس گرفتم،وقتی اومدم حتما نشونت می دم.
خب دیگه انگار خیلی حرف زدم!
مواظب خودت باش خیلی خیلی زیاد،کاری نداری؟؟؟!!!
به قول خودت: در پناه حق!
یاعلی




پاسخ:
سلام جناب ستاره سهیل...
ممنون قربونت، تو خوبی؟
سلامتی..خوش میگذره؟
ما هم همین طور خیلی دلتنگتیم...مخصوصا امروز که فوق العاده جات خالی بود :(
هوای اینجا هم امروز خیلی گرم بود ولی مطمئنا به پای بندر نمی رسید!!
باشه...حتما...
منتظر عکس های جناب عکاس باشی هستیم شدیدا...
ایشاالله سفر خوبی داشته باشی و به سلامتی برگردی به خانواده سلام برسون.

درپناه حق

..یادش گرامی...
دعوتید...
عاقبتتون بخیر.
سلام
انشالله نجف
ولی من هنوز تو کف دو تا پست قبل ترم.شاید همین دوستت دارم  های ساده هر شبم...

علی مدد
من آرزوکردم برایت یار باشم
آقا نمیخواهم به دوشت بار باشم.
یک لحظه هم نگذار من بی تو بمانم.
دیگر نمی خواهم پی اغیار باشم.
وقتی طبیب دردهای ناعلاجی،
من نذر کردم تا ابد بیمار باشم...


با "قربانی "بروزیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">