قبله عشق

شکر خدا را که در پناه حسینیم، عالم از این خوب تر پناه ندارد

قبله عشق

شکر خدا را که در پناه حسینیم، عالم از این خوب تر پناه ندارد

قبله عشق

زندگی به خون وابسته است و پیکر تاریخ بی خون خدا مرده ای بیش نیست و سر مبارک امام شهید بر فراز نی رمزی است میان خدا و عشاق ؛ یعنی که این است بهای دیدار .
"شهید سیدمرتضی آوینی"

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

امام مهربانی ها

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷ ق.ظ

"بسم الله الرحمن الرحیم"
 

                                                                                             

 

هر چند که در شهر تو بازار زیاد است

باید برسم زود... خریدار زیاد است

من در به درِ پنجره فولادم و دیری‌ است

بین من و آن پنجره دیوار زیاد است

آنقدر کریمی که بدهکار تو کم نیست

آنقدر کریمی که طلبکار زیاد است!

****

هرگوشۀ ایران حرم توست که با تو
همسایۀ دیوار به دیوار زیاد است
از دور سلامی و تو از دور جوابی
این فاصله انگار نه انگار زیاد است


"السلام علیک یا علی بن موسی الرضا"


 


*قطعه این پست قسمتی از شعر آقای علیرضا قنبری بود که در جمع دیدار شعرا با حضرت آقا خواندند، پیشنهاد می کنم حتما شرح این جلسه را بخوانید.


***در صحن و سرایت همه جا دیده گشودم

جایی ننوشته است گنه کار نیاید

۹۳/۰۴/۲۳

نظرات  (۱۵)

۲۳ تیر ۹۳ ، ۱۱:۱۰ مردی بنام شقایق ...
سلام

برادر بیت آخر یه هجا زیاد داره

درستش اینجوریه

این فاصله انگار نه انگار زیاد است
۲۳ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۴ 彡♥خـادم المهدی♥彡
نه چایی و نه غذا و نه نان و آب خنک!!!

کنار سفره ی افطار #روضه می چسبد...
پاسخ:
به فدای لب عطشان حسین
اولین ذکر پس از افطار است
یا امام رضا
غلام کوی تو هستم مرا به کس مفروش

سلام
ان شاء الله دعوت بشید
پاسخ:
یا امام رضا

سلام
ان شاءالله
۲۳ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۳ عـــطـش ...
السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا

اللهم ارزقنا حـــرم ...
پاسخ:
السلام علیک یا شمس الشموش

امین
همان بهترکه؛
کودک گمشده درصحن تو،پیدانشود؛حضرت عشق...
السلام علیک یاعلی ابن موسی الرضاالمرتضی
پاسخ:
حضرت عشق...
عکسی که گذاشتی،خیلی زیباست...
پاسخ:
خیلی دوسش دارم..
۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۶:۱۵ بنت الهدی حسینی
آهن از فیض تو گوش شنوا پیدا کرد
شاهد این سخنم پنجره ی فولاد است
-----------------------------------------------
خدا خیرتان دهاد.دلم خیلی هوایی شد....
------------------------------------------------
با مرثیه ی ناسروده ای برای غزه به روزم.تشریف بیاورید.
پاسخ:
بیت خیلی زیبایی بود.

انشاالله مشهدالرضا...
چشم خدمت می رسیم.
۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۴:۲۶ فدیناه بذبح عظیم
نوبتی هم باشه نوبت ما شد
رفتنم با خودم است و بازگشتم با خدا
رفتیم
یا زهرا
۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۹:۲۰ ... خادم الزهرا
سلام
در این شب ها دعا کنید ما را !!!/
اگر یک شخص غنی که به او اطمینان و اعتماد داری، به تو بگوید نگران نباش
 و غصّه بدهی هایت را نخور، خیالت راحت باشد، من هستم؛ ببین این حرف او
چقدر به تو آرامش می بخشد و راحت می شوی. خدای مهربان که غنی و تواناست
به تو گفته است: "أَلَیْسَ اللَّهُ بِکَافٍ عَبْدَهُ ، آیا خداوند برای
کفایت امور بنده اش کافی نیست؟" یعنی ای بنده من، برای همه کسری و کمبود
های دنیوی و اخرویت من هستم. این سخن خدا چقدر انسان را راحت می کند و به
او آرامش می بخشد؟ لذاست که فرمود: "أَلا بِذِکرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ
القُلُوبُ، دل ها با یاد خدا آرامش می یابد."... هروقت برای آخر خود
ترسیدی، اولت را یاد کن که هیچ نبودی و خداوند تو را ایجاد کرد و این همه
به تو خوبی کرد، آخر هم خدا همان خداست.
عارف ربانی، حاج محمد اسماعیل دولابی
یا علی 

حاجی دعا کنید
خیلی دلم میخواد برم زیارت
خیلی
۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۳۵ خانم چادری
من دخیل دل خود را به تو طوری بستم
که به این راحتی آقا
گره اش وا نشود...
پاسخ:
یا علی بن موسی الرضا
۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۷:۱۲ خـــــادم الرضــــا
 درخواب ســرِ سفره‌ی اطعام، توگفتی
هرقدر که می‌خواهی بـردار... زیاد است . . .!

سلام.
به افتخار دختران سرزمینم...
.
حتما پست جدیدم رو مطالعه کنید
ممنونم
پاسخ:
سلام
چشم حتما سر میزنم.
ممنون از دعوتتون
۰۵ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۰۲ مردی بنام شقایق ...

یک شب که به رؤیای من افتاد مسیرَت

دیدم چقَدر لذت دیدار زیاد است...

درخواب سرِ سفرۀ اطعام، توگفتی:

هرقدر که میخواهی بردار... زیاد است

پاسخ:
+
منتظر یه اشارم...
اللهم صل علی علیّ بن موسی الرضا المرتضی الامام التقی النقی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">