قبله عشق

شکر خدا را که در پناه حسینیم، عالم از این خوب تر پناه ندارد

قبله عشق

شکر خدا را که در پناه حسینیم، عالم از این خوب تر پناه ندارد

قبله عشق

زندگی به خون وابسته است و پیکر تاریخ بی خون خدا مرده ای بیش نیست و سر مبارک امام شهید بر فراز نی رمزی است میان خدا و عشاق ؛ یعنی که این است بهای دیدار .
"شهید سیدمرتضی آوینی"

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

....

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۸ ق.ظ

"بسم رب الحسین"

 

دلم فقط آشنای توست
مسافرِ روضه‎های توست
وطن ندارم در این دیار
دیارِ من کربلای توست

فتادم از پا و از توان
بدونِ من رفته کاروان
امیر دیرینِ عاشقان!
به کربلایت مرا رسان
دورم از تو و می کشم نفس، در هوای تو یاحسین
دورم از تو و می شود دلم، کربلای تو یاحسین

 

 

مجال نیست که بگویم روسریم چه شد

نپرس این سر آشفته داستان دارد.

عمتی المظلومه الرقیه

+التماس دعا

۹۳/۰۹/۰۴

نظرات  (۴)

شأن انسان در ایمان و هجرت و جهاد است و هجرت، مقدمه ی جهاد فی سبیل الله. هجرت، هجرت از سنگینی هاست و جاذبه هایی که تو را به خاک می چسباند. چکمه هایت را بپوش، ره توشه ات را بردار و هجرت کن، حضرت امام حسین (ع) در صحرای کربلا انتظار تو را می کشد.
انسان، اگر انسان باشد و به وجدان خویش رجوع کند، ندای سیدالشهدا را از باطن خویش خواهی شنید که میثاق فطرتش را به او گوشزد می کند. خداوند سروجان را نیز همچون امانتی به انسان بخشیده است تا هر دو را فدای امام حسین(ع) کند.
سید مرتضی اوینی
۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۶:۱۸ پلڪــــ شیشـہ اے
:(
۰۵ آذر ۹۳ ، ۲۱:۱۰ وبلاگ شمس

شب جمعه اگرم نیست مسیر حرمش
سر بامى روم و داد کشم از کرمش                                     

دست بر سینه گذارم و سلامى دهمش
مى کنم یاد غم و محنت و رنج و المش
گویم ارباب تو در سینه ما جا دارى
آنچه خوبان همه دارند تو یکجا دارى

+ تنهایی زیباییست

من

و

اشک

و

حرم...

۱۴ آذر ۹۳ ، ۲۱:۲۳ بنت الهدی حسینی
به گمانم پسر فاطمه با من قهر است/نشدم لایق دیدار به هم ریخته ام.. 
پاسخ:
هی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">