قبله عشق

شکر خدا را که در پناه حسینیم، عالم از این خوب تر پناه ندارد

قبله عشق

شکر خدا را که در پناه حسینیم، عالم از این خوب تر پناه ندارد

قبله عشق

زندگی به خون وابسته است و پیکر تاریخ بی خون خدا مرده ای بیش نیست و سر مبارک امام شهید بر فراز نی رمزی است میان خدا و عشاق ؛ یعنی که این است بهای دیدار .
"شهید سیدمرتضی آوینی"

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

شاه خراسان

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۵۷ ب.ظ

                              میلاد با سعادت آقا علی بن موسی الرضا بر شیعیان جهان مبارک

                       

                       


شکر خدا را که من ایرانیم

بیمه خورشید خراسانیم...


                       

                             

 بده پر تا بشم مرغ هوایی

خدا من کی میشم امام رضایی

چه شبی میشه از پنجره فولاد

بزنی اسم مو کرب بلایی


این کلیپ زیبا هم تقدیم به شما.

التماس دعا

۹۲/۰۶/۲۶

نظرات  (۲۴)

۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۱۲ ... خادم الزهرا
سلام
انشاءالله مبارک باشه
پاسخ:
سلام
انشاالله...
یا امام رضا.........
تبریک میگم

یاعلی
پاسخ:
همچنین...

یاعلی
سلام
احسنت
جالب بود
ایام مبارک
پاسخ:
سلام
شکرخدا
همچنین برشما...
سلام
این عید فرخنده بر شما هم مبارک باد ... {یک دسته گل + یک جعبه شرینی}
این قسمتش قشنگ نوشتی/
شکر خدا را که من ایرانیم

بیمه خورشید خراسانیم...

پاسخ:
سلام
میلاد بر شما هم مبارک...ممنون از لطفتان


سلام
این مطلب با نام شما امشب ساعت 12:15 در پست برگزیده منتشر خواهد شد.
منتظر تشریف فرمایی نگاهتان هستیم.
یا علی
پاسخ:
سلام
چشم سر می زنیم.
یاعلی

عیدتان مبارک

پاسخ:
عید بر شما هم مبارک
سلام
عید بر شما مبارک
یا علی...
پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک...
یاعلی
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۱۸ دیدگاه نو (رمضان نیا )
سلام . عید میلاد عالم آل محمد را تبریک عرض می کنم
پاسخ:
سلام
میلاد بر شما هم مبارک.
انشالله به زودی بری کربلا...
خبری از کلیپ زیبا نبودها؟؟؟؟
پاسخ:
انشالله...
چرا روی زیبا کلیک کنید، میاد.
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۵۹ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜

خورشید در این حرم وضو می گیرد

گل در حرم تو آبرو می گیرد

مهتاب به پابوسی تو چون آید

با دیدن گنبد تو رو می گیرد


اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
سلام
زیبا بود.

سلام

انشاالله نسیبتون بشه و مشرف بشید

بروزم برادر

یا علی

پاسخ:
سلام
انشاالله...
چشم سر می زنم.

یاعلی
سلام
خوب گفتی...به دلم نشست.
سر زدن به شما کار هر روز ماست.
امروز عصر ساعت 15 میزبانتان هستم با مطلب چشیدنی.
یا علی
پاسخ:
سلام
لطف دارید.
خدمت می رسیم.
یاعلی
سلام:
بروزیم با خط مشی و قدم های اولمان...
............
            medadjangi.ir
پاسخ:
سلام
خدمت می رسیم.
آقا جان کاش کبوتر حرمت بودم....
پاسخ:
کاش...
سلام من یه جمله تو وبلاگ آقای قدیانی(واینک عبور از اعتدال) نوشتم و پس از آن عده زیادی به آن جمله پاسخ دادند و من جمله مفصل در جواب آنها نوشتم اما متاسفانه چاپ نشد از شما میخواهم اگر به ایشان دسترسی دارید بگویید آن را چاپ کنند
"آقای قدیانی مدیونی که جواب من به دوستان رو چاپ کنی من این جواب رو به دوستانی هم که وبلاگ دارن جداگونه میدم خیلی خوشحالم که دوستان به حرفام توجه کردند! من معتقدم که نظام جمهوری اسلامی پس از جنگ در ۱۶ سال حرکت مداوم به سوی پیشرفت حرکت کرده و روز به روز ثباتش افزایش یافته در حالی که در ۸ سال قبل رود کاملا معکوس شد به طوری که روز به روز به سمت بحران حرکت کردیم تا جایی که تورم ۱۰ درصد به ۴۰-۵۰ درصد نرخ رشد ۷-۸ درصد به -۵٫۵ درصد و بیکاری ۱۰-۱۲ درصد هم به ۲۰-۲۵ درصد رسید رفتارهای خلق الساعه رئیس جمهور و رفتار تندروهای چوب حراج به داراهایی کشور زد و درامد سرشار نفت را بر باد داد. اون دوستی که شورای شهرو به من میگه باید بگم که انتخاب دوم من بعد روحانی قالیباف بوده چون ایشون رو برخلاف آقای قدیانی یه تکنوکرات با سابقه مثبت میدونم ولی کار راستگو از این جهت زشت بوده که در جمع اصلاح طلبا قبلا رایشو اعلام نکرده و گفته به هاشمی رای می ده در ضمن هاشمی و قالیباف تفاوت زیادی ندارن توجه کنید که قالیباف بود که علی رغم فشارهای احمدی نژاد هاشمی رو در مترو به علت کارکرد مثبتش نگه داشت این یعنی واقع نگری و تکنوکرات بودن
"
پاسخ:
سلام
وقتی خودشون صلاح ندیدن که تاییدش کنند من  دیگه چه کاره ام؟؟!!

کشور 16 سال داشته رو به جلو حرکت می کرده یهو دوره احمدی نژاد حرکت معکوس داشته؟! شما چشم و گوشتون رو به کی سپردید؟!
چقدر حرف هاتون خنده داره"هاشمی و قالیباف تفاوت زیادی با هم ندارند"!!

کجایی داداش؟؟


۲۸ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۳ محمد باقر کمالی
سلام 
خسته نباشی 
بسیار زیبا و عالی
بروزیم 
یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون
خدمت می رسیم
یاعلی
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۷ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
خداقوتــــــــــ
بعــــد میــــلــاد رضــــا سینه من بی تاب است
عکس گنــبد وسط صحن دو چشمم قاب است
ای خــوش آن کس که جـواز سفرش امضا شد
عـــرفـــــه کــــربـبــلا در "حـــــرم اربـــاب" است
http://bayanbox.ir/id/86320624103091634
التماس دعا
یازهرا کربـــــ بلاانشاالله
پاسخ:
سلام
چقدر شعر زیبا بود...
"ای خــوش آن کس که جـواز سفرش امضا شد
عـــرفـــــه کــــربـبــلا در "حـــــرم اربـــاب" است"
ممنون بابت عکس
محتاجیم به دعا
یازهرا (س)

۲۹ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۵۵ *** رک و راست ***
سلام
عیدتون مبارک. البته با چندین روز تأخیر.
یاعلی
پاسخ:
سلام
همچنین برشما...
یاعلی
از اینکه جاپ کردید ممنون. نظر شما با من درسته 180 درجه فرق میکنه اما من به شما احترام میزارم چون نظر منو کامل و همون بار اول چاپ کردیدن در حالی که آقای قدیانی بعد از چند بار چاپ نکردن و اصرار من بالاخره ناقص  اونو چاپ کردند شما به ایشون بگین که امانت در چاپ کامنت مثل امانت در حقوق مردم هست وقتی که من هیچ توهینی به کسی نکرم هرچند حرف من از نظر شما خنده دار باشه کما اینکه حرف شمام ممکنه از نظر من خنده دار باشه اما یه اصولی هست که من و هم شما باید بهش پایبند باشیم من دوستان زیادی دارم که هم عقیده شما و آقای قدیانی هستند و همیشه با اونا بحث میکنم اما اونام مثل شما هستن و نه آقای قدیانی ایشون از نظر متن قوی دارن با اینکه 100 درصد مخالف حرفشونم اما انسان صادق و امانتداری نیستند این رفتارشون حس بدی واسه من ایجاد کرده
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۳ حسام محرابیان
سلام.
بروزم٬ با طرحی از حضرت آقا...
عشقی به نام شما.
خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدید.

http://www.hesam8.nasle4.com/
پاسخ:
سلام
چشم سرمی زنم.
سلام

تشریف بیارین منتظرم
پاسخ:
سلام

چشم خدمت می رسیم.
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۰۵ بنت الهدی حسینی

سلام علیکم.

به روزم.

یا علی.

پاسخ:
علیکم سلام
چشم سر می زنم.
یاعلی
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۰۶ محمد باقر کمالی
سلام خسته نباشید
بروزم 
یاعلی
پاسخ:
سلام
سرمی زنم.
یاعلی
ای ول صداقت و امانتداری!! کامنت من حذف شد!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">