قبله عشق

شکر خدا را که در پناه حسینیم، عالم از این خوب تر پناه ندارد

قبله عشق

شکر خدا را که در پناه حسینیم، عالم از این خوب تر پناه ندارد

قبله عشق

زندگی به خون وابسته است و پیکر تاریخ بی خون خدا مرده ای بیش نیست و سر مبارک امام شهید بر فراز نی رمزی است میان خدا و عشاق ؛ یعنی که این است بهای دیدار .
"شهید سیدمرتضی آوینی"

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

محرم

جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷ ب.ظ
بسم رب الحسین علیه السلام

بامادرت دَم دارم اباعبدالله
نگاه به پرچم دارم اباعبدالله
به یاد تو غم دارم اباعبدالله
شور محرم دارم اباعبدالله

سلام
فقط یه چند روز دیگه مونده به ماه محرم، دلم میخواد اذن محرم امسال به دست سه ساله کربلا، عمه جان رقیه(س) امضا بشه. یه چند خط از روضه هایی که تو ذهنم هست اینه:


باور نکن

منم نمیشه باورم هیچی نمی پرسم ازت تو هم نپرس از معجرم

آخ معجرم ریختن همه روی سرم خولی، سنان، حرمله، زجر من که فقط یک نفرم...

.......

گل داره پیراهن من

دلت آب

گرونه دامن من

دلت آب

بابام برام خریده گردنی

نگاه به گردن من

دلت آب

ببین عمو ام باهامه

دلت آب

خونه ی ما تو شامه

دلت آب

تو که بابا نداری ، یتیمی

اون آقاه بابامه

دلت آب

ببین النگو دارم

دلت آب

این گوش و گوشوارم

دلت آب

صبح که بابام بیرون رفت

بهم گفت برات کنیز میارم

دلت آب

...

بازدیدکنندگان محترم روز و شب های عزاداری به یاد من هم باشید و دعا کنید، من هم انشالله شما را یاد خواهم کردم.

محرم امسال هم خیلی جای سیدسجاد خالیه، نوای زیر هم قطعه ای از روضه ی حضرت رقیه با صدای سید هست، گوش دادید یه صلوات نثار روح ملکوتیش کنید.





۹۲/۰۸/۱۰

نظرات  (۱۰)

۱۱ آبان ۹۲ ، ۱۴:۱۵ محمدحسن صابری خواه
سلام
با مطلب جدیدی به روزم
پاسخ:
سلام
خدمت میرسیم.
۱۱ آبان ۹۲ ، ۱۴:۳۳ یک پسر مجرد
سلام
هدر وبت زیباست!
محرم هم آمد و ما هنوز همانیم که بودیم :((
پاسخ:
سلام

:(((
سلام
خدا بیامرز این ذاکر رو.
و ما محرمی از دنیا برویم، آمین.
۱۲ آبان ۹۲ ، ۰۰:۴۱ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم
وچه قدر زیبا و البته درد داشت!
و نوای سید هم که بیست بود درست مثل همیشه! وشده ام پایه ثابت دعاگوهاش! خدایا مارا به عشق ، چگرگوشه های زهرا سلام الله علیها از این دنیا ببر!

خداقوت
یاعلی(صلوات برای فرج)
روضه رقیه خاتون تاب میخواهد و دلم چه قدر بی تاب است!
التماس دعا
پاسخ:
علیکم السلام

عمتی المظلومه رقیه...یه محرم و یه شب سومش.
محتاجیم به دعا
۱۲ آبان ۹۲ ، ۰۰:۴۲ پلڪــــ شیشـہ اے
و آب و جارویی وبتان به سر سلامتی!
ان شاالله بحق امام حسین دلتون این محرمی این جوری قشنگ آب و جارو بشه!
هدر زیبایی ست! و همین طور پوسته جدید! 
پاسخ:
ممنونم!
انشالله....

خدایش بیامرزد.

التماس دعا

پاسخ:
محتاجیم به دعا
۱۲ آبان ۹۲ ، ۱۰:۵۸ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلامــــ خداقوتــــــ
غمگیـنم
مثـل منتـظری کـه
محــــرّم نیـامـده از دنیـا بـرود...

بروزمـــ با " لبیکــــ یا ح س ی ن (ع) "
التماس دعا
یازهراکربـــــــ بلا ان شاء الله
پاسخ:
سلام
میزنه قلبم داره میاد دوباره باز بوی محرم

خدمت می رسیم.
محتاجیم به دعا
یازهرا
۱۲ آبان ۹۲ ، ۲۱:۱۱ شهید عزیز مهدی عزیزی
بسم رب حسین ع
سلام
محرم آمد....

چشای قشنگ عباس خوابو از چشام گرفته دل من جز در خونت جای دیگه ای نرفته

آخرش میاد یه روزی که رو چشمام پا میذاری می بریم تا کربلا و نمیذاریم تو خماری

بازهم محرم آمد ...ماه حسین(ع).....ماه تشنگی.....ماه وفاداری....ماه عزا........ کربلا......

صدای کاروانش به گوشهایم میرسد ..هرروز صدایش نزدیک تر می شود ...صدای کوبیده شدن طبل .سنج . زنجیر

1 روز بیشتر تا پرواز فرشتگان

تا نوازش تیر بر گلوی علی اصغر

بر بی کسی زینب

بر گوشهای خونی رقیه

بر دستهای بریده ی عباس

بر تنهایی حسین

بر شجاعت وهب و بر بیوه شدن عروس 20 روزه اش

بر ناکامی علی اکبر

بر آتش کشیده شدن خیمه ها

بر شنیده شدن صدای غلو زنجیرهای اسرا

بر شب تاسوعا

چیزی بر عاشورا بر پرپر شدن اهل بیت پیامبر نمانده

پس بیایید در این اندک زمان حسینی شویم

حسینی شویم و حسینی بمانیم
التماس دعا


پاسخ:
سلام
یاحسین...

محتاجیم به دعا
شعرعلیرضا قزوه برای امام حسین(ع) :
کجاست کعبه اگر مسجدالحرام تویی تو 

قسم به کرببلا حج من تمام تویی تو 


همه نمازی و نیت ، قیام توست قیامت 

شهید ظهر تشهد تویی ، سلام تویی تو 


سر بریده و آیات بینات ؟ چه حالی ! 

یقین که رکن یمانی تویی ، مقام تویی تو 


به سعی سجده به گودال قتلگاه تو رفتم 

نه سر برآورم از سجده تا امام تویی تو 


تو بیت اولی و کربلاست اول بیتم 

تو بیت آخری و آخر کلام تویی تو 
پاسخ:
یاحسین....
۲۱ آبان ۹۲ ، ۰۰:۰۸ علیــــ ـرضا
سلام
ممنون از وبتون
قشنگ بود
به روزم با پادکست افکت و صداهای زیبا
تبادل لینک ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">